Monday, December 6, 2010

AHLAN WASAHLAN YA MUHARRAM 1432 HIJRH..


aku nak ucapkan salam maal hijrah 1432 masihi..b4 dats, jgn lupe usehekan diri utk bace doa awal & akhir tahun..baru chantekkk...kalau nak diikutkan mmg byk azam thn neh..hopefully my goal will accomplish...revolusi thn neh baru nk bermule...hohohohoo..kalo korang x nak tau pong aku nk gtau gak..ade aku kesah...ngeh3..antare azam aku utk thn 1432H :-
1) jd isteri yg SOLEHAH  kpd encik MOHD WAN SAIFUL AZHAR ..(thn2 lps asek lupe je dri neh dah jd wife org.. : p)
2) nak kecik kan badan neh..badan skrg dah mcm dipam2..fuuhhh
3) dapat job yg more better than now..~jgn mare ye boss...~
4) nak baby yg comei2 cam aku.kne le koje keras skit..wohohohoo..
5) dekatkan dri dgn Allah..(b4 dis slalu jd manusie yg x beringat)..insyaallah...
yg byk2 lg tuh..mls nk mention kat cni...nntkate gile kuase plk..hihihiii...so kengkawan, moge kite lebih baik dr thn lps..azam2 gak..tp mesti work hard..jgn angan2 taik ayam sudehh....(~,*)v


No comments:

Post a Comment